Thursday, October 15, 2009

Kawan Lama

l
kenal tak??

kawan2 masa di penang ngan bangi sesama batch dulu sure kenal muka nie kan??

kawan aku nie buat phd kat Uk dengan hubby dia sekali. anak2?? tetiga dihangkutnya..tapi salute aku, hang sgtla tough sambil blajar dgn tiga anak2 yg tgh membesar tu. kalau aku?? huhuhu.... tak pasti aku mampu ke tak.. :)

intan balik bercuti raya tahun nie. btw, another 1 1/2 year balik la dia berbakti kepada pelajar2nya.

lama gak hang kat uk dah ya intan?? tapi satu je aku pelik. loghat hang tu pekat lagi lah! hahaha!

ke sebab ko dah balik sini yg buat lidah hang terr repair naturally. :p

haha! aku mmg gini... cuma bila aku duk citer HL tu ada serious ckit je.. je.

17/10 nie balik dah intan ke uk. jaga diri ya. jgn ngelat amik HL ko tuh! produk HL kat sana pun meriah2 tau. :D

intan ckp faiz (nurfaezah sawandi) pun kesana dan kemungkinan besar, today dah fly. dia pun buat phd juga...

take care kalian semua :D

p/s-seronok dgr cerita kengkawan sambung blajar. aku?? hehe... kekuatan utk further study tu tak ada lagi dlm sudut hati den nie.. :D

5 comments:

Elyn Sani said...

ko sambung je la jana oii. wat part time ok apa??

tini said...

agaknya zana mcm saya.. bgn pagi x suka pikir pressure :)

Zana S said...

elyn
uish... anak aku je dah buat aku nak mkn org. tak pasal2 aku mkn depa terus bila aku nak study tak boleh. :p

tini
ya betul! kalu pressure, dari bangkit sampai tido balik mmg pk sesaja. masa kerja rasanya muka tak penah tenang. keruh dek pk pasal kerja. ni kan pula belajar... adeh... tak kuat sungguh. skang?? wah! senang hati rasanya sambil buat part time. tini nak cuba hl? ngehehehe.. :)

sim said...

huhuhu aku takdak ati nak belajar lagi. bila seru nak sampai pun tak tau.. malas nyer...

Unknown said...

zana-mana ada toughnyer- bak kata berat mata memandang berat lagi bahu yg memikulnya.....but aku ???tough tu taklah...byk jugak yg 'cengeng'nyer..biasa jer..dah my job requirement...usaha sampai dapat tu je la motto aku..insyaallah aku try commit the ebst for HL..FYI..faiez pun fly the same date ngan aku but different time sbb dia naik MAS aku naik air asia..she told me through fb...

anyway tq for this entry..