Monday, October 12, 2009

Salad Spiral

Aku yang malas nak masak + bahan dlm peti dah abis,

buat la salad spiral.

apekemende nyer tuh??

ala... pasta yang di panggil fusili tu...


dipanggil spiral disebabkan bentuknya


gambar?? standard la... bila nak upload, usb tak detect la apa la.. mmg saje je..


yang pasti... dedar lidah aku mkn benda alah nie sbb byk sgt bawang beso. hahaha!


nampak sgt dah lama tak mkn benda2 yg ala2 raw nie..


duk umah... tekak aku pun ala2 melayu gak. :D


ada lagi dlm fridge. bila la aku nak habiskan tuh. hueheuheuheu...


kesian laki den.. sure dia bebel... mende la bini aku masak nie.. :p.. tapi bertambah gak tuh.. takut lapo kot.. aku mmg tak masak nasik ari sabtu tuh. :D... kesian.... takpe la bah... sekali sekala... bini hang nie cuti masak seminggu sekali pun belum tentu. tehehehe...

6 comments:

tini said...

wa zana mkn salad je. diet kah? tp its a gud meal kan :)

BUYEN said...

wahhhh..makanan omputih yer..
lorrr ko rajin masak xper?
ritu nape tak singgah umah aku..udah dekat5 ler tu dgn umah makcik ko?
aduhhhh...

Zana S said...

tini
pagi tu mkn mee hun goreng+karipap.
tghri mkn apa yg ada kat rumah.
petang mkn salad spiral yg tak ghope salad pun. ngehehehe! bukan diet. takde bhn dlm peti. ekekeke... maleh2. :D

Buyen
tak sgt pun omputehnyer, nama je omputih. :D
mahaaaapppp sgt ning. aku pi umah makcik aku raya ke 7. aku msg ko dah raya ke 14. sgt lambat ty ko duk mane. huhehuheue... ampun ....

lily lotus said...

hihi..seb baik ada gak benda nak makan..hehe

lily lotus said...

hihi..seb baik ada gak benda nak makan..hehe

Elyn said...

apasal aku mai aritu ko tak masak western??