Friday, October 16, 2009

Apron

kredit to http://www.zazzle.com/custom/aprons

aku yg mengada2. miahahahaha!

ikutkan aku mmg tingin nak ada mende alah nie sejak duk umah sendiri. tapi, tercapai hasrat beli nie pun last week masa pi beli diapers bebudak kat tesco.

original gambar dlm hp. tapi aku tgh pelik sbb pc aku tak detect hp aku nyer software. mcm ada prob kat kabel je. leceh2

dlm erti kata lain, segala gambo kena la aku transfer kat NB abah baru leh pindah ke blog. huhuhu...malas2..

mengadakah??? aku rasa setiap org kena ada apron masa memasak. sbb?? org mesia nie masak byk guna minyak ngan cili.

yang menjadi pengajaran buat anda semua adalah, baju aku, tak kira baju kerja dan baju duk umah, dah banyak yg meriah dgn titik2 cili ngan minyak. ada masa ilang, ada masa, takmo plak depa hilang wpun direndam semalaman.

tension2. sesejak duk umah, aku pakai je apa jenis baju yg aku rasa nak pakai. pastu pi plak masak. padahnya.... meriah la baju ngan cili n minyak. wpun tshirt, sayang rasanya...

tapi kan... bila dah ada, tak pulak aku terasa nak pakai. bila pakai... mirul ngan aris pandang pelik2 je. hahaha! dlm hati, tebiat kot mak depa nie.. :D dah la tu.. pink karer!

lantak ko la nak... janji baju umi tak kecah! :D

yeay! baru dpt upload! nie la ghope apron aku yg abah depa duk pelik aku pi beli tuh. :p


4 comments:

Elyn Sani said...

aku pun pakai apron mama gak.... heheh nnt ade umah sendiri sure aku beli cam ko gak!!

MAKCIK REHAN said...

laki aku gelak bila aku beli apron. awak tahu masak ker? sentappp....

Zana S said...

elyn
bila tak beli gatal nak pakai. bila dah beli, pandai plak aku pakai baju beburuk masa masak. ngehehehe!

MR
huhu.. sabar je ler... nie tgh asah skill lah nie.... :p
masa umah sendiri la nak masak. iye dok! :D

sumijelly said...

hahaha...ko x tahu...
aku nya apron lagi giler lama..
apron masa form 4 ..
masa tu kemahiran hidup bersepadu..
kan kene masak2..kene tukang2..
tu la apron aku pakai sampai skrg..
lama x lama kan??
agak2...ko ada x apron masa sekolah dulu.??hahaha
aku tnya member aku..derang kata entah kemana dh apron tu..
hehehee