Wednesday, October 14, 2009

Tak Sempurna

Tah apa2 je la gambar kitorg nie kan???



nak wat cemane, si abang nak pose, tapi gaya tak kena

si adik nak pose gak. tapi lebih kepada nak cabut

sampai kena pegang gitew sekali


haiyaaa!

sederhana tapi meriah!

5 comments:

Kujie said...

anak-anak..mcm gitule
bila dah besar mcm anak2 kak jie ni
msing2 belek album lama2..pakat gelak diri sendiri

hahahaha...

Elyn said...

same je ngan wafiq..... kalo bergambar ngan si lat siap lat pegang kapla die tak mo bg gerak. ekekekek

Anoy said...

mak teh yg penin nak hambik gmbr korang tau! penin...penin...

tini said...

eh ok wat walau kn pegang, ada gak.. saya punya raya, x sempat nak posing, umah mak dah kena serang.. langsung lupa nak posing family berbaju raya

Zana S said...

kak jie
gamabr lelama lagi tiggi valuenya kan kak?!

skang nie amik rajin. print tak tau bile. :D

elyn
anak ko hampir dibuli dek makcik2 bebduak nie. baikla ko jauhkan dari diorg. hahaha!

anoy
tu pasal aku malas nak bergambo!

tini
ini pun dah kol petang. kalau pagi mmg gagal. :D