Wednesday, October 28, 2009

Big M

MALAS!

ntah kenapa tah sejak balik ari ahad arituh, malasnyer la hai nak berkemas hatta masak sekalipun.

sampai la nie Big M masih melekat kat badan nie.

ikutkan aku dah siapkan air utk mop lantai, smapai la nie tak bermop. aku guna utk mop mane depa titis air manis je. boley?

sib bek baju kerja abah dah gosok sendiri. kalau tunggu aku, mau kena "petir" baru aku bergerak. hueheuehue..

masak??

byk nau benda dlm peti sampai list lauk nak masak hari2 mcm banyak. tetapi.. kembali kepada penyakit tu... tros rasa nak join aris tido kat depan tv. walaupun sejam. :d

esok mak nak pi dah. tapi ada org nak jumpa tghri. harap2 nak la anak aku duk umah nenek dia sekejap macam itu hari. tapi selamat la... menan semua ditabur utk mengaburi mata diorg. tehehehe

nak masak rendang hari nie. harap2 termakbul la cita2 aku nie... kalau ada pulut kuning pun sedap kan?? tapi... kat mane aku nak kukus ek??? hueheuehue...

masak berhiya... tapi... abah OS. huhuhuhuhu... boring je...

2 comments:

Elyn Sani said...

ko masak rendang ngan pulut kunin??? ajak la aku.... aku sedia memakan nyer ngeh ngeh ngeh

Zana S said...

rendang ada aku tapau gi umah mak aku. kak anim yg bawak gi keja kot. ngehehehe!

pulut kuning tak tau mane nak kukus da... takde mende alah tuh. :D