Friday, October 16, 2009

Pandai kah??!!


Si pandai! tulis kat tapak tangan. conteng je tapinya. hueheuheue... kertas??? dah kemane dibuangnyer. :p

2 gambar yg memula aku mmg hangin sbb dia naik kat atas kabinet tv. tapi tak dan nak marah sbb sambil tu dia duk neran membuang! baik punya port ya dik??!! haiyaaa!!!

6 comments:

Anoy said...

adik! turunnnnnn!

cmba said...

nie same "spesies"ngan mia la nie...dpt pen conteng kaki tgh / dinding...dah penat conteng..main panjat2 plak...huhuhuhuhu

tini said...

sib baik conteng tangan weh, buat dia conteng sofa, dinding x haru? haip.. membuang pun kena tempat tinggi, mmg berdarjat tinggi ni!

Elyn said...

ekekekek owh ini port jamban ko ek!!

MAKCIK REHAN said...

port baekk punya ko dikkkk.... hahahah

Zana S said...

anoy
baru ko tauuuu!!

shima
sama spesis nampaknya... sure dillah dah buli mia ek?? :p

tini
alhamdulillah... setakat nie la... kalau dia buat... mau aku meroyan depan diorg. ngahahaha!
tu hari dia mmg suka2 je dia naik sana sini. :D

elyn
jgn wafiq ngikut sudaaa! :p

MR
tak lama lagi asyraf pun buat gitu kot. ngahahaha!