Wednesday, March 25, 2009

Bersiar2 di Waktu Pagi



Mirul ke rumah nyai, adik ke nursery.

Mcm terbalik tapi.....what to do... aku penah letak mirul kat nursery adik. hari pertama ok.

hari kedua mmg dia sedih jek. aku amik pun dia menangis kat pintu grill.

hari seterusnya... nak hantar??? dia main kejar2 dlm kereta. pastu setiap kali saje borak ngan dia, esok duk umah untie ek?? menggeleng sambil no..no.. kan tangan dia. hehehehe...

seksa kalau duk ngan atuk nenek ek? tapi atuk dia rajin melayan dia. laigpun mirul nie ada kepala angin ckit. org yg paling boleh layan dia adalah atuk dia sahaja. nyai pun kalah. hahaha...

abah? disebabkan muka iras gile ngan mirul, abah mmg takleh ngam ngan mirul. asik nak mengamuk jek.

Aku?? bila abah takleh pujuk, aku la kena pujuk kalau dia ngamuk. tapi aku sekali dua je leh pujuk, lelama.. tak jalan... tgn aku pun berjalan. hahaha! garang mak ko nie...

ok lah... tak tau nak ngarut apo laie kat cnie.. nnt jumpa laie... :D

2 comments:

Anoy said...

plusss mak usu deme pun bole handle 2-2 bradik nih. dapat ke mak teh...jgn arap. hahaha...mak teh ko garang tau!

Zana S said...

mak teh ko gile