Thursday, March 12, 2009

Miss all so much!!!

rindu nyerrrrrrrrrrrrr kat blog sendiri!!!!

disebabkan tenet office ada prob, dan aku sendiri masih dlm situasi menyesuaikan diri duk umah sendiri... ini la padahnya....

internet, blog kerja2 sendiri semua terbengkalai.

(tapi.. kerja opis masih ok tuuu.... bagus la kan... hiks!!)

today, aku baru setup tenet kat desktop opis yg aku cilok bawak balik rumah. hahahaha!

udah bos bagi... aku on jek. lagipun keja dr rumah, aku claim mane patut jek. save duit minyak ckit. (wpun duit lain jalan gak... huehueheuheu...)

nak kata skang keja home base... mcm belum lagi sbb once a while aku kena jumpa boss kat off jugak. cuma aku sgt memerlukan file dlm desktop nie n oso tenet line. kalau tak... kerja aku mmg takleh jalan. huhuhuhu....

lelepas nie...sah2 la entry backdated ek.

selamat bertemu kembali kengkawan!!!!HiHi-ya!

2 comments:

malinasiam said...

hy, slamat btemu kembali, jgn luper yer update blog

Anonymous said...

patutlah...pasnih jgn menghilang lagi tau :D