Friday, August 14, 2009

2 Budak Botak



berhiya makan. nak tau depa makan apa?? mee maggi ayam jam 10 pagi isnin kelmarin.irup kuah je lebey. tu lepas depa tak abis, aku kumpul dapat lagi satu mangkuk kecik mee. sabar je ler... aku la sambung mkn. kontang tak berkuah. hueheheuhue...

aku mmg tak tau nak bagi mirul makan bf apa. ko goreng la nasi, mee, roti telur waima cengkodok... idokler dia heran.

bubur??? uish... bubur lagila dia rejek. mmg keturunan abah dia tak suka bubur. pernah mkn bubur pepagi, udahnya aris yg kekenyangan. mirul?? dia jengah pastu lari sambil tunjuk no, no,no.. tehehehe..

kepala?? dedua dah botak. abah dia tarah ahad arituh. amirul minggu kelmarin dah botak dah. kira baru nie trim kasi kemas. gambar?? dah dedua kena pegang satu badan, amik gambo kang ada yg kena marah dek abah dia kang. :D

kira nie potong rambut sampai raya la nih. raya nnt udah berambut baru.. :)

next week posa. cemane la kekdahnya aku berbuka nnt kalau abah dia belum sampai rumah???

semalam aku posa, n masa nak berbuka, rasa nak makan budak lagi ado. padahal tak sampai setengah jam sebelum tu aku dah siap2 kasi mkn aris ngan mirul. hueheuehuehue...

depa plak yg sibuk nak itu ini bagai tetengah aku nak mkn. mmg la takleh buka nasik. tak aman nak makan. huhuhuhuhu...

can u spot the different between brothers??? :D


3 comments:

Elyn said...

ekekek makan budak!!! ko ni elok org buka makan bende manis2 ko plak masam2 muke ekekekek

Anoy said...

mak teh tau! sorang kiri, sorang kanan. sapa kiri ikut mak teh..sapa kanan ikut mak usu kooo hehehe

Zana S said...

elyn
adoii! meh ko joint aku buka la... mau terbalik meja termasuk wafiq. ekekeke!

nak masam pun dah tak larat. aku biar je depa ngan pangai depa. sib bek aku. kalau pak dia.. mau suh aku bawak depa naik bilik. lagi haru.. :p

anoy
iyolah tuh... ;p