Friday, August 14, 2009

Eye Cream

terasa tua dah aku nie.. hukhuk!

siapa penah jumpa aku live sure perasan bhgn mata aku sgt huduh.
(tak ckp pun aku tau sendiri.. mmg huduh! hukhukhuk!)

any suggestion for me??? produk utk mata yg mane paling berkesan utk kurangkan masaelah mata.

masaalah ku??
white head (yg nie ada la beza ckit sesejak amik HL. tapi aku nie tak konsisten. tu yg lambat nak hilang. konsisten pun... kena minum teh sebanyak mungkin.. hueheuehue.. aku?? paling tinggi teh HL pun 2 liter sehari. itupun asik la terkurang ;p)
eye bag
sembap

er.. apa lagi ek??

oh iya... saya sgt suuuuukaaa gosok mata. katanya resdung. tapi gosok mata tu mcm satu nikmat jek. tehehehe... ikutkan tak elok. tu pun nyumbang mata sembap n bengkak.

meh tolong saya meh! harga?? biarla munasabah. yg termampu dek aku claim kat hencik shuami...:D (kang termahal sgt, mau dia cancel. :p)

2 comments:

Elyn Sani said...

hehehe selama jadi sepupu sepapat ko lupe aku nk tye ko..... ko pakai pelembap apa ek?? bedak apa?? eyeshadow x yah tye la x pernah aku nmpk. lipstik normal la tu.....

aku pun x pernah pakai eye cream hihihih

Zana S said...

Elyn
Heh! ko tak menjawab soklan la weh! tanya aku lagi ado. ;p
pelembap aku skang pakai HL nyer moisturizer. SPF 15. tapi yg ni mmg aku sgt suka sbb cam smooth sgt. terus masuk ke kulit gitew.
bedak?? er.. Johnson & Johnson baby powder. ekekeke!

aku pakai compact powder gatal la. kalau gatal je aku pakai. tu yg compact powder aku leh lebih 2 thn jangka hayat dia. :D

mata ko ok. takyah kot. tapi.. aku tau.. ko pun gatal nak pakai. miahahaha!