Wednesday, August 12, 2009

Tower!

Tower terbalik kong!

nie la kerja anak bujang kedua ku kalau aku kat dapur. segala mak nenek mende dlm freezer, laci, cabinet dia selongkar.

tapi yg tower nie la paling haru! hueheuehuehue...

ko kalo jatuh kat kaki ko dik... lobam tau!!

see... adik pandai elak la umi!!! :p

7 comments:

fazmila said...

tak per kak jannah..ader bakat architect and civil engineer cam uncle fazly ko..wakakak..next tower..klcc?taiwan tower? or leaning tower of pisa?...hehehehe..

MAKCIK REHAN said...

leh la geng dgn anak dara aku. tin sadin kecik2 tu tah baper kali usung bawak pi depan tv. sudahnya, aku biar jerla dok kat depan rak tv tu..sukati ko la nak..asal tak kaco mama sudah...

Anoy said...

mak ngah pesan adik jadik doktor otopedik tau..heheheh

Elyn said...

mak usu ko dh jd Dr Othopedik so x yah la aris..... ko jd bos je keje kat mana2 lagik besh hehehehe

Zana S said...

mila
hueheuhue... sakit jantung umi dia nie ha.. :p

MR
anak ko kan tua bulan je ngan anak aku.. mmg sepeel la kot. ekekeke...
kalau aku mmg biar... tapi kalau abah dia nampak... pasti aku kena bebel. :p

anoy
kena ke?? miahahaha!

elyn
bos yg sentap sokmo. miahahaha!lawak sey!

lily lotus said...

hahaha..sabau jerlah

Zana S said...

lily lotus
hero2 lily mcm jarang masuk dapur ek?? :D bagusnya la gitew... aman je nak buat apa2.