Tuesday, August 25, 2009

Puasa

dah duduk sendiri kan...

aku mempunyai masaelah nak bangun sahur. haiyaaaaaaaaa.... liat giles. tapi alhamdulillah belom terbabas lagik. :D

dugaan tahun nie..

1st day posa... aku sakit pinggang. tah kenapa tah. jadi pun lepas balik beli brg bulanan kat mydin. tak leh nak bongkok. nak rukuk rasa cam nak nangis.

today semakin baik. wpun subuh paling seksa nak rukuk. hueheuhu..

juadah??

setakat hari nie masak n buat kueh sendiri. tak bape jadi pun ok la jugak rasanya.. still ada rupa n rasa tu ok la kan??.. dr aku kena pi pasar ramadhan. :D

seram je nak kesana di sebabkan h1n1 nie. abah deme je yg pi. tu pun tak lama.

esok kena bangkit sahur kol 3++. fuiyooo... cepat tuh! sbb abah depa nak pi outstation. doakan aku berjaya bangun k. :D

3 comments:

lily lotus said...

yg kecik2 tu pun bangun sekali ke sahur..hehe

sumijelly said...

amcm?? leh ker bangun td?/
hehehe...
wei..follow la aku kat blog aku tuh..
aku dh follow ko..
hehehehe....

Zana S said...

lily lotus
baru sekali yg kenit tu bangun. yg abg?? tido lagi sodap. ehehehe..

sumi
boleh tapi pagi pale den pusing lorr.. :pdah ada ke?? nnt aku follow. aritu cam lom ado. :p