Tuesday, October 9, 2007

Cornflakes Madu

Waaaaaaaaaaaaaaaaa.... aku telah berjaya membuat satu semekut raya tahun ini dgn bantuan ibu mertua ku. hehehe.. lepas sahur subuh sabtu aritu aku pun memulakan operasi membuat biskut kegemaran anak buah laki ku atau lebih tepat, bebudak kecik yg mai umah. Aku nie suka buat je tapiiiiiiii makan nyer idok gak. hehe

Kali nie aku buat kelainan ckit (ke budget lebih? :P) aku buh kuaci(sunflower seed) ngan tabur cokelat rice yg kaler2 tu kat atasnyer. hehe... mane gambo? nnt la aku amik. lupe la pulak nak snap2 gambor.

Natijah kebzan 2 hari yg sudah, semalam balik dr kerja aku kepenatan tahap gaban n tertido lepas asar sampai kul 6. aduishh... kesian mak mertua aku. kelam kabut bgn siapkan diri n tolong apa yg patut utk berbuka. sakit sungguh badan n kepala pun pusingggggg je semalam.
Cemane aku leh terjaga? sbb abah mirul balik. Sib bek dia pi mandi kan si kenit tu klau tak... lambat la dia mandi nunggu aku. hauhauhauhau.. kesiannnnn mirul.

(owh.. semalam balik lalu kat taipan ada lot office terbakar. tak pasti teruk ke tak ,tapi dua biji keta bomba gak la yg mai)

Ari kamis nie cuti n planning lepas sahur nak wat biskut arab plak. wahhhhhh terliuq aku sbb tu biskut favorite aku tu. iskh2... harap2 sedap la jadinye. :D

4 comments:

MyHeart said...

mak buyung...buat sekut arab tu bior la lelebih skit..buat sedekah ke ape yang patut kat kengkawan mu yang lain....gheee :D

Fozalin said...

wei beskut arab tu pebret aku gak... wat lebeh2 peh tu nnt ko pas kat aku .... x smpt jumpe aku ko tggl kat umah mak ko la.... hahaha

Arin said...

wahhh..buat kuih gak ek..anyway, arin amik tempahan buat cornflakes madu..dah beribu2 cornflakes buat..rasa nya mau gie umah org waktu raya dah takleh ngk cornflakes...huhuhuhu..

Zana Sadri said...

myheart@ nak rasa kena la mai rumah. tehehehe.. jemput2.. :)

Fozalin@ usung pi umah mak aku?? itu pun kalo sempat ko merasanyer. dibueknyer ko sampe awal... kempunan la pulak nnt. jalan pi subang la. :D

Arin@ tgk gak kat blog arin. punya la byk org duk tempah. klau zana buat sensorang, mau pastu tak hinggin nengok biskut tu setahun lagik. ekekeke.