Wednesday, October 24, 2007

Raya : Day 2

Di subang

Tak kemana pagi nie. bf pun makan perangat semalam. sampai la sakit2 perut dibuatnyer.. harharharhar.... tapi sayang n sedapnyer pasal... sakit perut tu simpan tepi. duk umah kan... lantak pi la.. hehehehe

Siapa yg dtg? Anak buah buah mak yg tinggai kat SS14 Subang dan sepupu Mr lakiku yakni anak arwah adik bapak aku.

Yg kat subang tu mmg close to our family n aku mmg kenal diorg belaka. selalu diorg mai raya pertama tapi semalam kan hujan n sepupu Mr lakiku pun tak bape sihat, ditunda la kedatangan hari nie. Anak2 dia sume baya beh kuang aku. ikut pangkat diorg kena pangge aku makcik tapi... iskh.. takmo la. muda belia lagi aku nie. hahahahaha...

Anak dia yg sorg pun peknen. n maybe due bulan dec nnt. Moga2 dipermudahkan utk dia coz sedih sgt for her 1st baby, dah 6 bulan dlm perut sekali bb terbelit tali pusat. kesian dia.

Sepupu dia yg sorg lagi tu dr johor nak balik ke selayang. hehe.. rumah arwah adik bapak tu kat selayang. since kakak dia duk ctu, dia mai singgah umah pak sedara dia sebelum balik sana.
Yg nie pes time aku jumpa. selalu dia mai aku takdak je. bila aku tgk.. mmg sebijik muka bapak. hehehe... sbb apa tau, mak aku ckp masa mak dia ngandungkan Nana tu, adik dia nyampes ngan abg dia nie. hehehe.. memg terkenan muka pak sedara dia la.. apa lagik. sib bek idung mancung. cantik apo.

Mlm... pi umah abg bapak kat puchong. kesian plak dgr citer diorg raya petama semalam hujan trus banjir rumah. Abg ipar aku yg pi raya umah pak long tu pun kena sesama nolong kemas apa2 yg patut. hehe.. last year pun sama gak. masa tu kitorg pi lepas magrib. pun banjir... kesian kalo ujan2 nie umah masuk air kan. :(

No comments: