Friday, August 15, 2008

Award dan Tag

Dapat award lagi.. *wink* *wink*

Time kasih bebanyak coz sudi beri saya award. terharu nie tau.. :D

Wpun perkenalan maya, harap2 tak berakhir di sini... amin...

Yang nie dar SHAY,

gambar comey, org pun tentu comey.. kan? hiks..



tapi....... yang nie lagi best dr makcik sentap seminggu dua nih.. opss... jgn mare iye... :D. nnt zana curik tempoyak awak yg byk itew.. :D

Kreatip kah saya??? adeh... kena jawab tag sekali ghopenyer... meh kita tgk peraturannyer dahulu...

“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

Apeka ucapan saya??? adeh... masaelah toll...

Sungguh terharu saya dibuatnye!!... terima kasih kepada mereka yang sudi memberi saya award ini, wpun takleh nak pegang secara fizikal tapi pegang eksyen pun boleyla...Lenkali jgn lupa undi saya okeh... sila layangkan kad undian anda bersama stem 30 posen lagi utk tahun hadapan ke alamat rumah pokok saya yang akan saya beritahu tahun hadapan okeh... mekasih..mekasih... mekasih... Saya sayannnnggg diri saya sendiri..!!!

mmg merepek!!! ekekekeke...

sape nak award??? mcm sume dah kena je kan... takpelah... len kali saya tag pulak eh. :D

No comments: