Friday, August 1, 2008

Mild infection

Monday - 28/7/08



Again
lepas 4 bulan berlalu
mimpi ngeri kembali

Alhamdulillah tak teruk mcm dulu
Kenapa la boleh berulang?
Puas gak fikir sebabnya
Risau sampai rasa tak nak dtg opis
Tapi…tawakal je lah

Kes nie jadi kat Aris LAGIK
aku perasan pun lepas balik giant on saturday morning
tghri tu dia poo poo again after 1st lepas bangun tido n 2nd dlm kol 8++ pagi
aku ingatkan biasa jek
tapi bila tgk keadaan aris,na***, dan kemelecetan kat punggung
aku rasa nie bukan biasa2
monitor lagi
tapi kendian tak pulak dia membuang

sunday
back to normal

monday
adeh.. jadi balik
mintak nursery monitor n bekal air garam utk dia minum
incase makin teruk
pagi tu kat rumah 2 kali n kat nursery pun 2 kali

takleh jadi nie
ptg gi klinik
dpt jumpa fav doc aku
dia yg ckp jgn risau
just tukar susu FL dulu
mungkin dia dah nak suh parents dia beli susu baru kot.. :D
adeh..
padehal last saturday dah siap beli stok dia dua beradik
mcm nak tukar je susu tu dgn susu lain
agak2 boleh ke?
hehe... bukan tukar takmo beli, tapi tukar nak amik lain kan....
hehe...

senget dah aku nie.. nnt lah.. nak cuba la esok. :D

by today, aris aku rasa dah recover. tapi nak sebut as fully recover tu mcm tak berani coz masih bergantung pada susu FL. tgk camne hari nie..

No comments: