Friday, August 1, 2008

Melaka Water City Resort

Sedapnyer mkn mee...


Iklan la dulu kan... eheks...

dlm bulan nie aku dah siap booking kat resort nie utk bercuti

aku buat dlm bulan june coz aku tau july aku bz nak rak

takut terlupa di kedua2 pihak, aku verify again my reservation

dlm minggu nie aku try dah 2 kali

umi aku nie slow ler.. :P

1st - that person incharge takde kat tempat mintak call lagi sekali

2nd - pun sama, aku ckp takkan takleh cek kot? dia kata bukan pada dia, nnt mintak call lagi

(Rasa nak makan org dah)

3rd - 'iam sorry mem, our resort close for renovation up to middle of august.'

aku ty nape tak call?? mane org yg incharge? dia kata dah resign. aku nak ckp ngan manager. dia kata, pi meeting. AM pun sama meeting. aku ckp kenapa tak call bagi tau bagai?? budak tu duk ckp sorry dia budak baru. (baru tak baru kena la amik tau belaka!) asyik sorry2.. aku apa lagik! tros ckp so bodoh! resort bangang! hang up the phone.

aku sangat dukacita semalam. aku nak report je kat management depa. tapi.. aku mmg tak kuasa nak berckp coz aku byk keja nak buat plusss carik resort lain.

nazak gile dah nie..'boss' kat rumah dah bising coz aku tak call to re confirm the booking.

aku lupe n byk benda nak buat lately. adeh..

akukah salah??? nampaknya begitu lah.... terima je lah..

alhamdulillah... dpt gak tempat (finally) yeehaa...!!

wpun bukan di ayer keroh, atleast bercuti gak la kan..

buat semua org.... sila jgn ikut amalan saya.

tapi... kalau terkena batang hidung anda.. apa nak buat agak2?

zana mmg nak bagi sedas dua tapi.. malasnyer...

er.. cik adilah... boleh tolong aku buat report??? ko kan rajin... lagipun.. aku kan kakak...

Wahahahahaha....



muka orang tak bersalah.. :D

5 comments:

Arin said...

hahha..zana, water city tuh last few years dok bukak tapi tade CF. tatau le sekang..tapi sebab CM Melaka/ krjn Melaka cam ader kepentingan, bukak le gak..and byk prob timbul ever since..arin org melaka, dok tau le mana hotel ok..mana hotel nama je gah, servis cam hape..

anyway..kalau arin, mau complaint je..sbb kita dah buat reservation and so on..so..what ever changes that they do have should inform customer le kan?haiyaaaa..ini meniaga cam nih payah ooo...

Jie said...

owh..baru teringat
kakjie pun belum check booking minggu depan
tp ..entah
mcm tk ghairah je....nk p cuti

Zana S said...

arin
owh.. gitu ke arin.. huhu.. saba je la. mmg tau resort nie on off je bukak. tapi kita call tu layan la bbtol. mmg mcm harammm jek. sabo je ler.. er.. nak ty nih.. nnt pi kat blog arin lah ek. :D

kak jie
nape gitu kak jie?? meh kasi ke zana la ek. boleh zana pi bercuti 2 tempat sekalik. ekekeke..

Arin said...

garden city kat bandar hilir kan?servis aprtment kan?kalau yg tuh..ader gak org biasa dok sana..try sri costa?bilik cantik and selesa..

Anonymous said...

buat malu org melaka jerk...