Thursday, July 30, 2009

"agak2 kalau kita mati, jenazah kita tu berjalan sendiri ke liang lahad??"

"hidup kalau tak bercampur sedara mara jiran tetangga, mati sensorang la kamu"

6 comments:

lily lotus said...

erkk nape ni dear..cool down yer

Zana S said...

lily lotus
takde pape... tetiba teringat apa yg mil ckp. tehehehe... org zaman moden la katakan... huhuhu... :D

Elyn said...

hiks ko marah sapa ni??

BUYEN said...

hai naaa...len mcm jerk munyi nyer.
mmg betui tu ayat no 2..
mati sensorang org yg sombonk..
tapi camne if org tu solat tak tinggal,perangai pun buruk camne?

Zana S said...

elyn
tu ayat mil aku tuh. tetiba teringat. hahaha!

Zana S said...

buyen
tu namanya Allah menguji dia di dunia nie... wpun solat tak tinggal tapi pangai buruk, mengurangkan pahala kebaikan dia. apa2 pun, selagi kita dah menegur tapi takde kesan, kita dah menjalankan tugas sebagai saudara, menegur mane yg tak betul. apa2 pun...sentiasa ingat mengingati antara sesama kita tak salah.. :)... rezeki dan bahagian dia, semuanya Dia yg tentukan...