Friday, July 10, 2009

Jom Main!!

Tempat: Mydin Mall USJ1
Masa : Last month.. kot.. (dah lupa daa)





Saja bawak diorg jalan2. sambil tu mil beli brg dapur ckit.

aku mmg rajin drive kulu kilir. hehe.. (selagi bukan nama kerja mmg heaven ekekeke)

memula main kat playground. tapi bila aku tgk mirul duk pusing alih2 itu alih2 itu, dah la mirul... kita main benda lain plak. boring aku nengok kan...

ajak la depa dua main mary go round. melalak dua org tuh. memula mirul ok. tapi kendian dia pun ikut seriau. agaknya pening duk pusing tak sudah.

aris, baru setart, dia dah lembikkan badan. letak kat kusi duduk tu, punnn... lagi kuat lalak dia. :D

aku biar sampai benda tu benti. uish.. rugi la.. singgit tuh. :p

tiba2 tengah main, (mmg ada satu seat kosong, 3 in 1) baru la jugak masuk duit, ada bapak budak nie pi dudukkan anak dia kat seat kosong tuh tanpa tegur or minta permission kat aku ataupun mil aku. reaksi aku???sengih2 gak la.. tapi sengih paksa.

uish.. again! typical malaysian people! masuk rumah orang tak beri salam boleh ka???

kan... dah jadi isu.. :p

u can see the parent on the last pic taken! haiyaaaaaaaaaa!!!

5 comments:

*shay* said...

adengan memalukan diri sendiri...

lily lotus said...

sabau jer lah

Zana S said...

shay
bukan malu lagi.. tapi cam... puzzle gile muka zana ngan muka mak. haih! :D

lily
tak kesah nak tumpang tapi atleast tegur la kita dulu kan???

MAKCIK REHAN said...

very typical malaysian kekdahnya... hehehehe

Zana S said...

MR
ha ah ler... tapi tak semua... kita tak kan?? ekekeek!