Thursday, July 2, 2009

Bengang!

Apabila kita yang selalu menulis di dlm buku sekian2 perkara yg berlaku tetapi hari tu kita tak tulis apa2 didalam lembaran putih itu dan perkara itu sangat mustahak walaupun perkara tersebut dilaksanakan menerusi email dan masih boleh di kesan di sana tetapi apabila email tersebut di rompak oleh pengguna cyber yang tidak bertanggungjawab saya adalah sangat BENGANG!

Argh!!!!

#$%^^%$&$%&!!!

7 comments:

Anoy said...

tak abis gih?

Elyn said...

err apa ni?? aku x paham!!

lily lotus said...

erkk...sabar yer dugaan nak puasa ni..boleh ke?

lily lotus said...

erkk...sabar yer dugaan nak puasa ni..boleh ke?

lily lotus said...

erkk...sabar yer dugaan nak puasa ni..boleh ke?

sumijelly said...

erk...mcm mana leh kn curi??
x paham la zana....
huhuhu.........

Zana S said...

anoy
dah... tapi bila nak campak kerja lama ke boss lama, terkial2 aku heh!

elyn
ko memang tak paham punya lah! :p

lily lotus
posa kah??? hehehe

sumijelly
cerita cyber sumi, mcm2 hal. tensi di buatnya. :)