Thursday, January 21, 2010

Berat??

Dont worry, berat saya masih dlm keadaan stabil. tak naik byk n tak turun banyak.

biasanya kalau hari nie mkn banyak, esok saya akan pulun HL n tea sebyk mungkin. tapi.. saya sentiasa amalkan tea everyday (MUST), n shake 3 times a week (depends pada pengambilan mkn sedap saya)

kalau kengkawan baru amik program nie, jgn la follow jadual saya, nie adalah jadual kepada yg telah mencapai berat badan yg dikehendaki sahaja... kang lain ikut, lain jadi, produk plak disalahkan... no no no... :D

sebab??

saya ada masalah sembelit. utk mengelakkan keadaan yg tidak diingini berlaku, shake perlu saya ambil utk memudahkan pelawasan dan meringankan badan. :)

apa kabar rerakan yang masih mencari produk kesihatan+penurunan berat badan ya??

:) hubungi saya!!

No comments: