Monday, January 18, 2010

Penat n Mengantuk

mirul amik nie... stlye kena ada. padehal pakai tekan jek! :p

tido lepas kena marah. tumpah air la, tumpah mamam la, sepah menan la.. sape kena kemas??? mirul jugekk!! :p

tu kalo bergerak, terbalik la kamu iye aris..

Siapa??

saya la tuh... sebab??

wat adjustment utk acc company lama yg saya dah tak keja lagi tuh.

boleh??

audit wat lambat, mungkin sbb dia tunggu pymnt. tapi saya dah benti, nak duit kena la refer boss kan... takde kena mengena ngan saya dah...

akibatnya, saya gak la yg dicarik utk settle mende alah tuh.

agak2 ada bayaran tak??? soalan cepumas kan... kalau aku dah keja, sah2 aku takmo buat. disebabkan tak keja lah, willing nak tolong. lagipun 'nama baik' diri sendiri kena gak jaga.. huhuhu..

last week sepanjang minggu tido lambat. paling lewat kol 3++ pagi. mmg burung hantu dibuatnya siang tuh. tapi takleh nak layan sbb nak tak nak kena settle.

alhamdulillah, dah siap. tah bila nak keluar report, tu tak tau la saya. apa2 saya suh fwrd ke owner co jek. abis cito. takde masa nak belek2 dah. :D

tapi kan..... masaelahnya... masa saya benti aritu lom closing lagik.

nak tau apa kata puan syarikat??? 'zana siapkan lah'

tu kalau tak rereti nak bayar ada tak harapan aku bakar jek rekod dia tuh??

'kejam nye lahai!'

4 comments:

arin said...

aris tido tuh , kompem dah kepenatan sangat. mana2 je bleh landing!

lily lotus said...

erkk. dah berenti kerja pun kena gak disuruh ekk. demandlah bayaran. huhu

Zana S said...

arin
tu kira mengantuk sgt dah tuh. zana angkat comfoter yg dia selalu landing sbb tumpah air. tu yg suka hati landing. tetengah zana mop air tumpah, eh eh, udah tumbang?? :p

lily lotus
itula pasal, agaknya zana cenggini la kot employer asik amik peluang je.. huhuhu.. keja sendiri lagi bagus kan?? :D

aNoY said...

pakai belasah je ko ni dikk