Thursday, January 21, 2010

Mkn Lagi??

hehehe.... kejam betul saya kan??

bukan kejam, nie namanya nak berkongsi resepi ngan kengkawan.

(wpun resepi kekadang recycle, tapi leh je pakai kan?? :D)

sesejak duk rumah mmg saya rajin cuba itu ini. bak kata abah bebudak nie, dah bape bulan duk umah, baru sibuk nak pakai oven. :p (iyeler... saya kerja dulu, masa nak masak, anak pun kena jaga, takde masa nak ngadap memenda remeh. skang la masanyer...)

lelepas nie ada beberapa entry berkenaan masakan, so, jgn marah ke saya ek.. ehehehe... marah pada tgnn gambar yg saya amik tu..

nak letak entry kecantikan, saya tak bape reti, lelagi dah tak keja. kalau nak kuar ngan anak beranak pun, asal baru nak buh itu bagai dah kena cantas dek abah, sah2 la pakai bedak je kan... :p

wokeh... bebel2 gak.. nak mkn apa hari ni??


gambar nie dinner utk bila dah ek?? lama dah.. tapi saya sgt suka sayur campur ni. warna warni.

tapi yang makan?? hanya kami berdua.. :D


ada try susun cecantik sayur tu dlm pinggan utk bagi mirul makan. tapi?? apa mirul buat?

tengok sambil muncung sedepa, siap ckp, no,no,no... alih2 mkn apa?? sup ikan ngan sambal kicap. heh! tak mencabar langsung!

tips nak kasi sayur goreng tu sedap... rencah kan dengan udang hidup yg kekecik tuh. pernah gak buat ngan ikan bilis, asik la kena komen dek abah depa... huhuhu...tapi, jgn tak mkn plak udang tuh. sayang. selalu saya bagi aris mkn suap kan dgn nasi. tak la bazir. tehehehe..

2 comments:

Anoy said...

mirullll mak teh kate yes!

Zana S said...

Mak Teh
tu pasal ko tu papan lapis berjalan! :p