Friday, September 26, 2008

Aduyaii

sakit idong aku.

dah tak yah pakai blusher. tapi yg silapny kat area idung. bukan pp. :P

Haru nyee la hai kena selesema. kol bape nak tau? 1++am pagi tadi.

Mmg la aku nie mudah terjaga sbb dah terbiasa ada anak kecik. tapi semalam terjaga sbb idung rasa semacam.

baru je nak berdiri, bersin tak henti2. tu jawabnye mmg nak selesema dah la tuh. bila duk lap tenyeh idung bagai, non stop plak dia kuar. bila stop jek, bersin mcm nak terkeluar anak tekak.

adohai.... time2 gini la jadinya...

harap esok lusa baik la dia. aris dah nak baik, umi dia plak terjebak. sakit nyer idong... rasa nak cabut kejap pastu dah kering buh balik. ngehehehehe...

1 comment:

Umi Mia said...

ishkishkishk...nak raya nih berpenyakit plak...nasib aku punya penyakit dah hilang....