Thursday, September 25, 2008

Hijaunyer...

Ni namanya bg raya. ekekekeke...

raya pun ada bg ek kak?? ada..sape kata takde... semangat nak buat ketupat ahad nie... ekekekeke...

pagi nie lambat ckit masuk off. sbb?

Antar mirul gi klinik. gatal balik muka badan dia.

Pagi nie je dah bertompok2 muka dia merah.

kesian sgt. nak raya kena lagi cenggitu.

Aku harap tak seteruk gegata bulan lepas.

tak sanggup aku tgk dia merana.

merah muka miyul (kat klinik)

Apa pun dia buat semua tak selesa.

pagi tadi lepas mandikan air dettol aku tgk ok plak dia.

takla garu2 nak rak. tapi aku bawak gak pi klinik sbb taknak dia melarat.

Sambil tu ambil ubat utk Aris jugak.

Kenapa pulak si kenit tuuuuu....

Selesema. tah mane dia dpt tah. nursery kot.

Baby sitter ckp ramai gak budak kena selesema.

tapi dlm ramai2 aris paling payah nak berjangkit.

La nie dah tak imunne dah. Kena jugak dia. hehehe..

Alhamdulillah tak teruk tapi still kena bagi ubat, sapu vicks bagai.

Doakan deme tak sakit raya nnt ek. Kang punah harapan aku nak balik umah mak selayang.

Huhuhuhuhu...


.....................................

Rindu nak ziarah kubur arwah abah ngan atuk

sejak mengandung mirul sampai ada adik dah besar gini

aku tak penah lagi ziarah kubur arwah

ntah la... byk beno ptg larang

sampai nak pi bawak anak pun takleh

(tapi dedolu aku tgk deme angkut jek bebudak kecik ke kubur, boleh plak ek? deme kebal kot. anak aku nie lemah semangat belaka. :| )
...............................

Sayu je hati nie bila dah nak raya

boleh tak kalo puasa je tapi takyah raya???

:)

2 comments:

Umi Mia said...

eh samalah hijau kita...boria....

Elyn said...

meh aku raye kan tuk ko sbb aku x pose ekekkekeke..... thn ni aku ijau tau!!!!111