Friday, September 12, 2008

Xcident

Kakak aku xcident.

baru semalam sambut birthday hari nie dpt hadiah besarrrrrrrrrr sekalik!

baru dpt call dr my younger sister, kak anim masih kat wad kecemasan spital selayang.

tak tau camne leh kena tapi aku dpt agak mcmane kejadian tu berlaku. dia plak nak balik rumah semayang zohor(tghri kalau posa ke tak posa ke, dia akan ttp balik umah utk solat. opis dia takde bilik semayang kot. huhu).

yg kesian tu, adik aku ckp, tulang betis kaki kiri patah. adeh... kesian kakak aku. tah apa la malang nasib dia.

lebih malang lagik... motor aku yg di bawaknyer tuh...hukhuk... ape kabo motorku itew... (jgn lempang saya, saya nak tau kondisi moto saya sahajer... :(( )

harap2 kak anim baik la hendaknya... insya Allah aku hy boleh gerak esok ke rumah mak.

hari nie abah mirul outstation. dr opis tros kejar flight ke sana. ahad baru balik.

esok camne aku nak bawak dua org kanak2 riang tu ek???... adeh.....

2 comments:

Anonymous said...

oo siannya..hopefully sembuh sblm raya tiba ;)

Zana S said...

huhuh... tak dan nyer lily.. paling2 raya dia dah boleh jalan bertongkat tu kira alhamdulilah sgt.

kesian sgt ke dia..

tros cancel projek kueh goyang dia.