Tuesday, September 23, 2008

Aris in Action

lama tak cerita pasal anak2. bukan takmo tapi byk beno citer sampai tak tertulis. :D





Aris dah 10 bulan skang nie

Pandai merangkak

Dlm walker lagi laju dia bergerak

Sampai sakit2 buku lali kita di pi langgarnya. mmg cedera parah, ok.

uish..garang nyer...

Pandai borak sendiri. tah apa dia ckp aku pun tak paham.

Dia ngan mirul sesama borak really mcm ayam itik. abg pun cp aku tak paham. so... deme je la paham kot. hehe

Aris dah mula nak mkn nasi yg aku masak sendiri. susah beno sorg nie nak mkn nasi. kalau dulu kau masak, bagi dia mkn, mcm mkn ubat, la nie dia duk nganga jek. mmg selera dia bertambah sesejak dah beri nasi nie. tapi masaelahnya... stool plak mcm seksa nak kuar. tapi aku rasa idokle keras mane. cuma dia meneran tu mcm kerasnye la stool dia tuh. kesian aris.

Badan aris... kuss semangat.. aritu aku dukung dia pi pasar ramadhan rasa mcm nak patah tangan aku. mmg lepas nie tumbuh muscle la umi aris nie... huhuhu

dia dah mula nak tumbuh gg. dua atas, satu bawah. suka suh dia sengih2. nnt nampak la gg dia. hehehe..

kalau org nak berbuka puasa, dia akan tgk org azan kat tv dulu. dah abis azan, slowly dia mai kat kita. selalu dpt la upah kueh lelembut ngan kurma. ok la tuh.

sesejak dah pandai berdiri bertongkatkan katil or meja, sokmo duk kejutkan aku bangun dr tido. adeh... kalo weekend ko kejut mmg haru la aris... kalo ari keja takpe. :D. bukan pukul 7 ya, tapi kol 6.30 pagi pun penah... ngantuk la...

meh tgk gelagat aris.

3 comments:

Arin said...

kiranya aris cam alarm bergerak le..kejutkan mama dia..

Elyn said...

aku rase wafiq ni kenan aris la.... montok2 tangan aris ni huhuhuh

Zana S said...

arin
ha ah. kalo dia tak menangis sah2 kita pun tak sedar.
pagi tadi je dia kawankan kitorg besahur. adeh... bising betul. segar bugar je dia. tapi kol 6 dia pun lelap dah. hehe

elyn
tu la pasal. wafiq nak lawan aris gamaknyer.. nama pun lebih kuang. hahaha..ada la terkenan ckit. :P