Wednesday, May 23, 2007

Demam!!

Baru jap tadi dpt call dr mak subang kata mirul demam. alahai..cian anak umi.. demam lagi. padanla semalam dia tido tak nyenyak. sekejap2 dia duduk. pastu tepuk2 dia baring balik. tapi umi dia kot sakit pagi nie.. sbb duk kalih dr atas katil ke tempat mirul baring. last2 aku tido je sebelah dia sambil pegang mirul. dan kesudahannya.. dia tak merengek2 dah. tapi pagi tadi tak la panas. cuma panas sbb dia baru bangun je. aku buka tingkap bilik, dah get ready nak turun baru dia bangun. lambat jugak tu dekat kul 7.30.

Aku plak, sakit gak pinggang sbb tido atas toto. erm.. saat begini la aku nak baring kat atas katil huhu...cian amirul..sbb aku dah jarang tido ngan dia. skang turn abah dia la plak teman kan dia tido. tapi... abah dia ke laut anak dia ke darat hahahahaha.. aku juga yg alert klau anak dia merengek. hadey... macam2 peel dua beranak nie.

Rasa macam nak balik awal je nak tgk mirul tapi nak singgah beli barang dulu.. erm.. cepatla jam nie berjalan...

Haaa... ada satu lagi... aku baru je belikan present besday utk abah mirul. esok aku upload ek sbb gambar tu still duk dlm hp lagi.Kesian abah mirul... besday last month tapi baru arinie aku nak beri hadiah. ala2 beri minta balasan utk esok la nie.. ahaks...

Alahai...malas plak nak upload. nak tau apa??? jengjengjeng... nanti den kabo kan ya... tungguuuuuuuu....

1 comment:

Elyn Sani said...

shian mirul demam nk besar kot.... sabaq ek umi mirul.....