Tuesday, May 8, 2007

Bosan

Kenapa la aku rasa bosan nie? padehal kerja dah buat. bos pun ada nie ha..hajat di hati nak tido tapi.... mcm kurang ajo je kat bos kan. huhu..
Tghri tadi pi lunch kat kedai belakang dataran maybank. punyer la tak sedap.. lebih tepat lauk dia yg tak sedap. klau ku tahu begini... awal2 pi mkn kat dataran maybank jek. huhu.

Aku pun tgk2 lauk byk pilihan tapi tak menarik. disebabkan nak lari dr mamak, aku pun mkn jugak la kat ctu. amik taugeh masak lemak(terpaksa sbb lauk lain tarak), sotong sambal dan kuah kicap ala2 masam manis. Ieeyewwwwwwww..... sotong tak basuh bersih!! bodoh tul. klau nak meniaga biarla bbtul.. nie sume tasteless. tulang sotong yg seketul pun still wujud lagik kat situ. sakit tul jiwa. amik 2 ketul tapi mkn satu je sbb ketidakbersihan itu. hadey.. dah la lapo. mkn cam ampeh. sib bek esok cuti. leh gak la aku pi cari sushi esok...muahahahaa... sukanya... esok cuti...

Sebenarnya esok mak mertua aku nak amik darah je... tapi aku padulik hape... nak cuti gak. padehal leh amik 1/2 day jek.ngehehehe... saja je nak cuti.. next monday pun aku cuti sbb mirul plak pi imunisation dia. muahhahaa.. bestnyer...


Rupe meja kerja org yg bosan ari nie....semaknyerrrr!!!

4 comments:

zaza said...

hik hik... kebosanan gle kak zana ni... lek2 kak...
pasal makan tak sedap tu... zara leh rasa feel dia... ari tu dah tekene skali... rasa nak bantai je tokey kedai tu... hahahahaha

tp arini makan sedap.. hihi... :D

Anoy said...

bersepah nyer mejaaaaa....eeee ape laaaaa

fozalin said...

table aku cun lagikla dr ko nyer.... hahahah

zana S said...

zaza.... adeh... haru la zara...pasnie mmg tobat takpi mkn sana lagik.... senak perut sbb lapo balik kul 4 tuh.. huhu..

anoy dan fozalin.... tu meja minggu lepas tu.... minggu nie ari senin dah kembali pada asal... ngehehehe.... a cun nya!!