Monday, July 9, 2007

Selamat Pengantin Baru.. part 2


Menanti dgn penuh debaran... beberapa minit sebelum dinikahkan 6/7/07 3.40 pm


Mas kahwin dan cincin membatalkan air sembahyang 6/7/07 3.40 pm


Sessi membatal air sembahyang. ape ko golak tu mokcik? 6/7/07 4.15 pm


Wahwahwah... lebau sengih ek paih.. :D 6/7/07 4.15 pm


Bersanding di atas pelamin 7/7/07 2.15 pm


Meja makan berdamai buat pengantin dan tetamu jemputan di pihak lelaki 7/07/07 2.20pm


Dari meja makan aku la nie.. jauh tuu.. tapi cantik kan pelamin tuh? 7/07/07


Gambar dak kenit nie mmg kena inframe pun... ngehehehehe.. tgh mkn trix. :D


Selamat pengantin baru makcik elin :D

Kengkawan semua.. nie entry utk gambar je dulu.. kekendian aku citer ek.. takpun leh tgk kat pakcik nih.. yg lelain nnt akan diberitahu kemudian okes.. :D

5 comments:

Red Mummy said...

napa gambo elin sipi2 je ko amik

x puas la nengokkkkkkkkk

intan said...

er.. gambaw terbaru hg tak dak ke KICK..? hehehe.. nak tengok.. muka hg makin comel tak la ni.. huhuhu..

Zana Sadri said...

kak red... kat link bawah tu ada sorg cameramen tak berbayor. kat ctu ada gambr dia dedepan lagi.. yg bebetul cameramen berbayor lom dpt gambo lagi. tu kena tunggu lambat ckit kot.. huhu.. sabo ek kak red.:)

intan... masuk fotopges don kat link aku nie.. ada gambar aku dah menembam.. huhu... jgn gelak tauuu..

ReDbLoOdSnOw said...

uuwaaaaaa..nape ek z jehles ssgt nengok org2 tawen neh..adoooiii!!!

Panten lawa, pelamin lawa, meje mam lawa, kusi lawa....sumeeeeee lawaaaaaaa..adehhhh!!! Jehles100xjuta kali..hehe

Zana Sadri said...

zie.. kena kawen la baru tak jehles.. ngehehehe...
bila la nak tawen nih??? :D