Monday, July 30, 2007

Yang Pergi Dan Yang Kembali

Yang Pergi.............

Innalillah....

Salam takziah buat kak jie sekeluarga di atas pemergian ayah mertua beliau ke Rahmatullah semalam - Ahad 29/7/07.

Moga rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan digolongan org2 yg beriman... Aminnn...

Moga kak jie sekeluarga tabah hendaknya menghadapi hari2 mendatang.

( teringat arwah abah yg juga pergi menemuiNya pada bulan Rejab)


Dan Yang Kembali.........

Aku dgr kawan aku nie balik bercuti . Tapi sampai la nie tak call or msg aku. huhu... bebetul lupa kawan apo ko nih.. tehehe... takde lah... dia balik pun sbb ada hal lain. cececeh... jumpa marka trus lupa sahabat ek. Kronik gak kawan aku nie... rerasa cam nak kena kawen dah korang nie.. ahaks...

AKu try gak call no German ko tuh.. tapi tak on dah. huhu... apa2 pun kem salam ke 'dia' ek :D

Buat khy... klau ko still ada kat kl.. call ler aku. buat klau ko dah sampai jb.. takpa la.. len kali kot kita leh jumpa.. or lebih tepat lagik utk aku banjer roti TOASTEM ke ko.. tehehehee.. :P

2 comments:

ReDbLoOdSnOw said...

-> AL-fatihah buat arwah...

whoaa..tawan akak tuh nk tawen ngan org german ker? ekekeke..

♥zie..ngehngeh

Zana Sadri said...

bukan kawen ngan org german.. dia yg merantau ke sana blajar. la nie dah balik mesia tak rereti nk call pulekk.. ceit.