Thursday, July 12, 2007

Senaman Di Waktu Petang

Sonok gak buat mende nie.. tehehehee

kalau dah stress atau mengantuk sangat kat opis
amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..

ikut la arahan betul2...


ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..



tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..



wa..wa.. aaa


gerak kekanan kemudian ke kiri..



gerak ke kiri kemudian ke kanan


ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..



tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..


dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..



kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...



buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..



hilangkan semua stress...


pusingkan kepala...



tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...



akhir sekali
buat joget kucing...

kalau tak hilang juga
ambil bantal kecik gi tidur kat surau...

hahahaa.. tergeliat rahang aku gelak. bukan sbb buat senaman nie.. tapi sbb katun tu buat lagi meriah.. :D

3 comments:

Lestat said...

Tersilap urat dah ni..aduhhhhh..

Fozalin said...

eleh.... mcm ko buat jer senaman nih..... tido lagi shiokkk

Zana Sadri said...

tido sesaje kak elin nie.. *tet* :p

takyah buat... tgk kartun tu je dah leh gelak guguling.. cancel nak tido.