Thursday, September 6, 2007

Soooo Sleepy...

Mesti korang penah rasa cenggini bila kat opis kan? nak2 lagi2 klau masa tu kerja ala2 ada takde je.

Aku la skang nie... ngantuk sungguh. tapi nama nak tido tu... lom tentu lagik. lebih rela ngadap kerja yg tak de tapi di ada2kan.. hahaha.. cemane tu?

Dah masuk 4 hari aku duk bawak bekal dr rumah. sbb... dah tak daya nak jalan sensorg pi beli mknn tghri bute. klau redup ok lagi. dibuatnyer panas... erm.... jln pun nmpk tak nmpk je. bahaya kan?

Lunch arinie.... nasi putih n kicap n rendang ayam. Terliuq ke?? jgn tak tau.. rendang tu dah masuk ari ke 3 hari nie.. tapi disebbkan masak petang selasa, n aku siap panaskan pagi tadi atas dapur, sure tak basi kan.. hehehe.. cume kaler je la jadik gelap semedang sbb aku biar lama atas dapur. Aku siap leh buat air n setel bekpes pagi tadi. hehehe...

Berbalik kepada perkara pokok, agaknyer klau lepas mkn mmg ngantuk kot. huhu... jrg benonyer aku ngantuk kat opis sbb wpun sunyi.. aku tak sunyi. selagi ada tenet nie pada aku tak la sunyi... boss pun selalu suh buat extra work which is aku kena serve tenet sokmo.

tapi hari nie, aku mmg kalah maa.... ngantuk tahap babas nie... nak take a nap barang sploh minit jap. huhu

daaaa...

6 comments:

Orked said...

kak jie pn ngantuk ni..nk p tido sat

UmiMia said...

Zana....cuba try petua si lestat..kalau dia ngantuk dia minum air masak segelas..eeerkkkk tapi ngan I tak jadik..cuba u try lak...

Azurah Anuar said...

mana jalan minum air hilang ngantuk.

kalau ngantuk tido je ubatnya.

dah dah pergi tido.

mad redo1 said...

nagntik ke ? kalau adah nagantuk gi le h tidoo....

MOLY said...

sekarang waktu menunjukkan pukul 7.07pagi. Saya tidak tidur sejak pukul 5.30 petang semalam ..

wah sungguh cargas !!
:D

Zana S said...

kak jie... klau kak jie mmg no prob la nak tido sbb kak jie boss kat rumah sdri.. hehe...

umi mia...petua apakah itu? sungguh tidak mujarab pada zana. klau amik yg suam2 kan.. trus jumpa mr tan. uhuk uhuk..:D

wawa... tak syak lagik... mmg tido je ubatnyer.. siap babas2 lagik. sib bek boss mmg tak masuk. hihi(jgn amalkan diopis yg ramai orgnyer okeh. :D)

bang mad... pagi nie dah ok dah... hehe..

lily... hang jadi penjaga blog. mane leh tido. sure skang tgh membongkang nih. ahaks..