Monday, September 3, 2007

5 benda???

kena tag lagik dek kak jie. huhu.. apo laie tu kak jie??? meh zana nak copy paste draft ek. tehehehe....


5 benda dalam beg saya

- kunci keta, kunci rumah dan kunci opis
- botol air
- vitamin yg doc beri
- tisu
- vaseline

5 benda dalam beg duit saya

- duit semestinyer
- kad bank la dan kad memacam kad yg wajib ado tu..(ic, lesen, ins)
- kalendar kecik
- gambar passport me n hubby before kawen dulu (:d)
- setem


5 benda faveret dalam bilik saya

- tv (klau takde nie... boring sey)
- novel
- water heater
- bantal, tilam
- jam loceng

5 perkara yang saya nak lakukan

- tolong mil tukar langsir raya. tapi tak dan sesaja
- nak buat filing bil2 peribadi yg dah lama gile duk perap bawah meja kat opis nie.
- nak balik umah mak seminggu sekali tapi mcm tak dapek je.
- nak sangat makan steak tapi....en laki ku tak free.
- nak sgt tukar kerja lain tapi... kena sabar sungguh. lepas deliver baru leh cari. huhu...

5 perkara yang sedang dilakukan

- updet keja. esok auditor nak mai.
- tgk bil2 opis. penin2
- sambil minum milo panas. sedap ooo
- duk pk nak balik kul bape nih
- bila nak abis isik tag nih :p


5 orang yang saya nak tag?

agak2 deme marah tak? ekekekeke...

klau ada masa buat la.. klau takde pun buat la jugak ek. sbb aku pun kena rajin kan diri nie.. hehehehe...(sesekali lari dr bebanan tugas)

Anoy
Nina
Intan

erm.. tu je yg dapek den kasi kerja sekolah nih. jgn tak buat.. \/ peace :D

11 comments:

Jie said...

erk...5 benda lam bilik tido tu

bantal peluk interaktif tak de ke...


kuang...kuang...!!!

tag jgn tak tag...

pu3nemo said...

nasib baik la kak zana x tag sy..ehehehhe

Zana Sadri said...

kak jie... yg itu harus... wahkakakaka.. tapi kang ada org baca gelak guling2 plak kang. :p

nemo... tak sampai ati nengok nemo keja bz banget. next time takkan terlepas okeh. ;)

RedWGG said...

setem???
hehehe..
cam dah lama tak tgk setem zana...
:-D

intan said...

wokeys.. aku dh settlekan tag aku... nak baca blog hg pn tak dan wooooooo...

Zana Sadri said...

iefa... very d koservatif kan... hehhe.. tapi mmg setem takleh takde dlm wallet. cam tak cukup korum. ekekeke...

intan...baca blog tak dan tapi sempat wat tag tuh... mmg ngular keja dia nih. hahahahha

`in said...

aye percik! aye percik! :D
ngeeee~

Zana Sadri said...

nina... tungguuuuuuuu...seminggu dua nnt dpt la ayam percik tu :D

MyHeart said...

setem? ape ko buat setem dalam beg duit tu???

Zana Sadri said...

uish.. penting ooo.. lelagik klau musim2 nak nganto kad2 nih. hehe...

Lily.Lulu. said...

wahhh .. macam2 yang dapat tau nih. hehehehe :D