Thursday, March 13, 2008

Demam

amirul demam

mlm tadi tgh aku online n buat kerja ckit.. dia gigil2.

dlm kol 11 gak la masa tu.

dia demam aku plak takleh tido. sbb nya risau badan dia panas sgt.

sudahnya... suh abah ambil ubat yg doc bekal dulu (masih elok sbb peti ais) yg masuk thru d***r dia.

Aaaaaa.. baru aku lega ckit..dia tak gigil2 dan tak panas sgt badan dia.

tapi.. setiap jam dia merengek2.. tak selesa lagi kot.. susu pun tak nak.

pagi nie dia bangun pun susah. aku rasa dia sakit kepala, sbbnya sesekejap dia baring

bangun pun ala2 hoyong hayang.

pagi nie je dah 2 kali muntah. bg ubat senang telan tapi pastu kuar balik.

kesian mirul...

kalau tghri nie masih tak ok.. mmg kena bawak klinik rasanya nie. huhu...

6 comments:

Anoy said...

amirul ni demam nak besar lagik ker. eh silap2 ke nak pandai bercakap?

Jie said...

anak2 tak sihat mcm tu, mak juga yg berjaga

dia org mudah demam, tp mudah juga kebahnya....sejukkan badan dia lebih kerap..ok la tu nnt
kalo 2-3 hari tak kebah2...bawa jumpa doktor

hhehehe..kakjie ckp mcm doktor la pula kan

cendawanintim said...

Zana,

Jaga mirul elok2...saya takut sangat kalo anak demam..sangat mudah panik tau...

Lily.Lulu. said...

moga mirul cepat sihat yer ...
:)

Princess Redbloodsnow said...

iskkkk...cian mirul demam...
nak membesar aa tuh kak

peluk cium mirul utk z ea

=)

Zana Sadri said...

anoy
agaknye..:)


kak jie
marah betul dia kita letak kain basah kat kepala ngan lap2 badan dia. udahnya biar dia tido sendiri. tapi monitor gak la. mana taknya..tiap jam tersedar. huhuhu...doctor tak bergaji pun boleh pakai nasihatnya kak jie.. :D

yunie
itulah... mmg risau pun..nnt ek..ada citer lagi mengejutkan ni..

lilylulu
insya Allah...:) macih..

Zie
baik cik. hihi... agaknye kot.. tapi cenggitu gak kak zana tgk. ekekeke..