Friday, March 7, 2008

Mydin Subang

Lama tak berjalan ke mari.

Aku decide nak pi pun pagi tu jugak sbb nak cari present utk kawan aku nyer wedding 9/3 nie.

Dlm kom 10 gitu aku, mirul, aris n cek esah pun gerak. cadang nak bawak aris. tapi disbbkan dia semalam cucuk n badan pun dedar je... tinggalkan kat nursery sekejap. Cadang amik dia balik lepas balik mydin.

Sonok pulak bbsitter kat nursery tu bila Aris dtg. huhu.. iyela.. dah 3 hari tak mai. sonok la depa. hehe...

Aris plak sengih je keja. tapi..alhamdulillah dia demam tak meragam. baik dia nie :D

Lepas tu, aku pun gerak ke mydin yg tak la jauh mana pun dr rumah. ari kerja kan.. jadi tak la penuh sesak. kalau weekend mmg jem belaka jln nak masuk ke mydin nie.

mcm2 gak aku terrr ambik kat cnie. adeh... nie la masaelah kalo berjalan takde hala tuju. ekekeke... tapi yg penting present tu dah dpt dah.

sebenarnyer... aku nak citer.. sebelum masuk mydin tu aku singgah kedai jual brg bb kat dlm mydin tu, n bump into kak long lily. hehe.. kenal ke korg? sure ramai kenal lily kan? er.. blog dia? sila refer to my list ek.. sebelah.. jek.. lilylulu tu la. hehe (ciri2 malas nak link) :P

tak tegur pun.. tapi sempat gak la senyum2 kamben ckit. ekekeke.. tapi nuha sempat usik pp dia. amirul pun nak berckp ngan nuha tapi... aku pun tak paham apa anak aku ckp tu. hahahaha...btw, mmg comey nuha n.... lily... seriously... kakak ko kuruih. huhuhu...(jeles gue.. huhu).

lepas menghabiskan duit kat cnie... pi la food court utk mkn pulak.. oerm.. nak mkn apa pun amik lebih kurang 10 menit. huhu... dasat cek esah nie..udahnya..sizzling yee mee gak kitorg mkn.

Tapi paling semangat mkn sape tau??? mirul la sapa lagik. sesekejap suh suap. pastu sulam air teh ais. hebat tol anak abah nie. bila balik... membuang jek. ceiss...sungguh membazir. ekekeke...

Esok election day. aku dah tau sapa nak diundi. korang plak? harap2 menang la dema ek :) :)

No comments: