Monday, March 3, 2008

WaWaWaWa

Jangan marah ke eden iyo... nie baru masuk streamyx kat rumah. tapi proses nak dptkan benda alah nie punya la payah. nenanti ada masa zana citer. tapi mmg mencabar lorr..(mcm tak kasi aku ngular jek tau.. uhuhuhu)

Salam sayang buat semua...

Nemo~ nnt kak zana tgk ek tag apa la yg ko beri tuh. :D
Kak jie~ dah duk umah tak dpt nak pakai cecantik dah kak.. hehehe.. :D

Off for now :)

7 comments:

okidokisan said...

bz betol ekau yea zana oii..

kuar masuk kuar masuk blog ko asyik kisah di jalanan jer..

lambat lagi la aku nak baca entry si kenit!

Elyn said...

huhuhu sonot keje dr umah.... x yah tempuh jammed cam aku ni haaaaa

Arin said...

wahh..keje dari umah..menarik ( kalau tak diganggu gugat oleh anak2 le..heheh )

Princess Redbloodsnow said...

waaaa...sonoknyer umah dh ade stremyx

jeles aaahhh..:P

cendawanintim said...

Lor...ada ghupenyer....

Tengah sabo nunggu zana hapdet citer nih...hikhik..

Umi Mia said...

hehe..patutlah lama tak der...masalah streamyx ghope2nya...

Zana Sadri said...

Iefa
bz tahap gaban nie... lagi seksa nak keja dr rumah ghopenyer..hukhuk...
entry si kenit? sabar ek.. tak dan nak menulis skang nie.. :D

elin
sonok ke?? lagi byk jalan laie ado. :P

arin
tgh blajar adapt la nie.. seksa gak. huhu...

zie.. apa lagi.. jom streamyx! hehehhe

yunie
sabar ek.. tak dan rasanya nak menghupdet. :D

umimia
mcm2 kes la umi.. nak report kat cnie pun mcm tak sempat. huhu...