Wednesday, March 12, 2008

Meniarap

Semalam Aris dah dpt terbalikkan diri dia sendiri.. wawawa.....

Dah makin bijak dia skang nie...kalau kita mkn n tak hirau ke dia.. dan dia tgh baring sure dia tegur kita.. ughh!..katanya... hihi... lorat btoi anak umi sorg nie ;)

Aris skang nie selalu duk ngiring2 nak niarap
tapi semalam akhirnya dia berjaya meniarap dgn usaha gigih dia sendiri.

rasanya lebih cepat dr amirul nie.. erm... (harap2 ckp pun cepat la dr abg dia.. huhuhu)

Amirul sampai hari nie tak bercakap2 lagi. puas gak ajak dia berckp. tapi dia ttp dgn sebutan yg lgsg tak kita faham. normal ke tu wahai ibu2 diluar sana???

ramai yg zana tgk n baca dr ibu groups kata normal bg kebanyakkan bb boy. tapi ada plak yg siap jumpa pakar. tapi.. zana amik pendapat suara ramai yg kata bb boy agak lambat berckp. tapi.. amirul faham segala apa yg org ckp n arah dia buat. cuma dia tak penah nak balas apa kita ckp dgn dia dgn bahasa yg betul. perkembangan lain semua ok. cuma ckp je tak penah. apa patut zana buat ya?

btw, nie clip aris cuba meniarap semalam. masa dia naik tu tak sempat ambik. ini je yg sempat capture. enjoy ya makcik2 sekalian...:D

video

6 comments:

cendawanintim said...

Tahniah amirul...move a step...ske ler ummi tuh..

Anoy said...

adik aris mmg borak type! abg mirul pun sama. nnt adik aris leh challenge abg mirul nih. caiyokkk

azrid said...

sekejap jer..dah beso si aris ni ekk...dah meniarap dah...

biasanyer anak2 ni lain skit dia nyer tahap kebolehan..kalo no 1 laju..yg no 2 lambat sket...tapi masing2 punya keistimewaan tersendiri..

Zana Sadri said...

yunie
maksud yunie tu..aris ek.. :D

anoy
borak la.. sekanrang tukar hobi.. duk nyembur ayaq liuq je. rambut aku pun bersepahan dilantai..hukhuk

kak linda
ha ah.. kejap je kan?
Itulah... tp rasanya no 2 nie cepat ckit dr no 1 tu.. tapi ntahla kak... baru lagi nie.. :D

Zana Sadri said...

yunie
maksud yunie tu..aris ek.. :D

anoy
borak la.. sekanrang tukar hobi.. duk nyembur ayaq liuq je. rambut aku pun bersepahan dilantai..hukhuk

kak linda
ha ah.. kejap je kan?
Itulah... tp rasanya no 2 nie cepat ckit dr no 1 tu.. tapi ntahla kak... baru lagi nie.. :D

shera said...

alor-lor-lor cumelnye aris..go go aris go.. :-)