Tuesday, March 11, 2008

Market

Org penang kata kalo pi pasar tu di pangge, market ek? hehehe..

Hari nie aku pi market gak. beli sayur utk stok 3 hari n beli udang ckit.

mane market aku tu? GIANT la.. mane lagik. ekekekeke..

(pasar ada tapi dah pukul 10 pasar udah tutup ya. kalo tak kena ke puchong la.. huhu.. jauh tuuuuuuu..)

Since abah takde,,, boley la masak ala kadar jek... ari nie goreng meehun je. malas nak masak byk2.. aku pun buat cleaning servis arinie... abis segala cadar aku basuh.

KERJA??? sekejap je aku buat. selebihnya melayan si kenit dua org nie. huhuhu...

mak plak tak cukup tido mlm tadi. udahnya kena la aku jaga diorg berdua nie dr ngaco nyayi dia tido kat dlm bilik. hehehe...

mirul tido sekejap je tgri ni. sejam lebih je kot. sbb apa? dia takut dgr bunyi mesin rumput yayi dia.. huhu.. penakut hamat.

Sib bek sorg lagi tido nyenyak plak tghri nie.. bagus aris. dekat 2 jam lebih gak dia tido. kalo tak.. payah dia nak tido lama gitu siang hari.

Natijahnya... malam nie.. kul 9 pun mata dia tak tutup2 lagik. udahnya..aku tutup lampu tv bagai.. baru la aku nmpk dia lelap. hehehe...(kalo idakkkkkk... suma mata ke tv. iskh2..iskh..)

Dia dah tido baru leh basuh kain.. huhuhu... (lambat la abah balik... malasnya umi nak basuh baju... huhuhuhu)....

5 comments:

Princess Redbloodsnow said...

hehhe...makin bertambah ek tugasan menjadi seorg ibu kpd 2 org anak neh...hehe

peluk cium dua2 si kenit tuh utk z ek akak cayammm

Zana Sadri said...

hehe..gitula kisahnyer zie...
pasnie kalo turn zie.. jgn meroyan sokmo tau(meroyan kerja takpa :P). Nnt ngan bapak anak sekali larii... ekekeke...

okeh.. anytime...:D take care dear..

Jie said...

wahhh...padat tu jadual...

sana sini sinun....:p

Elyn said...

wei kojo ke???? ko duk sibuk pi market???
dh la ym x mo on.... ish ish ish x ptt ssgh...

Zana Sadri said...

kak jie
ala.. cam tak biasa ek kak jie.. :D

elyn
suma aku buat la.. keja merangkap pi market n bagai2. hahaha... jgn jeles.
aku on ko plak bz. malas nak kaco. huhu..