Wednesday, December 30, 2009

Apa tu?

tgk date?

ntah la.. bila pun aku dah ilang ingatan... tapi mmg dah lama dah nie.

kat bukit jalil hway. nie kat u -turn yg baruuuu je dibuat masa tuh. agak merbahaya sbb jln nie takde lampu, tetiba kat sini ada lampu. tak pepasal memasing tarik emergency brake kalau tak biasa ngan jalan nie.

kesesakan berlaku dari susur masuk jln nie lagi dr jln besar puchong. gile tak gile!

rupanya... eksiden yg tak aku sangka, ada mayat kat tengah jalan. huuuuuu... lama dah tak jumpa eksiden gini. tapi seb bek dah tutup ngan kain or kertas putih.

nape gambo tak amik?? aku drive dan masa tu pak polisi pun ramai. tak pepasal la ada yg kena saman sbb mengambil gambar sambil memandu kan.. :p

tapi mmg scary ooo...posisi mayat tu berhampiran signboard kaler hijau tu...

3 comments:

Elyn Sani said...

uihhh aku kalo eksiden mmg tak tgk. trauma dulu masa kecik pi trengganu nmpk eksiden. tgk mamat tu selamba duk tepi jalan tangan dah putus!!! huwaaaa serik sey!!!

lily lotus said...

lily gi kerja hari2 lalu situ..ramai yg suka buat u-turn kat traffic light tu..gilo..mmg selalu eksiden kat situ

Zana S said...

elyn
uish.. scary gile.. kalau aku.. mau sepanjang hayat du kteringat tgn takde tgn tuh. huhuhu..

lily
moto yg paling terror kan? rasanya yg arwah tu pun moto. sbb keta tunggu gak lampu. kalo moto pakai terjah. ada yg takde jln pun diorg sanggup. huhu.. bahaya sungguh. kita pun penah nak terrrlanggar diorg yg cuba nak buat u turn. berani mati sungguh.