Monday, December 21, 2009

Menarik kan??


Gelap la kan... malu ckit nak tunjuk...



nie versi terang...

sedap??

lazat???

jgn tertipu ya kawan2..

rasa? sedap

manis? ok

lemak? okkkk..

tetapi.......... gebu??? nie yg ralat cikit... nape tak jadi cam beli kat kedai eh!

lembut dan spongy! sib bek rupa tu ada.

er... makcik aku pun ala2 terjebak kes2 wat kueh nie. (tapi kite nyer tak rupa bingka ya cik endon.. muahahaha!)

ada sesapa pemurah nak bagi saya resepi yg sebenar2 resepi???

mekasihhhhhhhhh! nnt saya belanja tgk gambar yg cantik kiut miut kalau dah jadi ek??

kalau dekat, leh la saya hantar sepinggan dua.. :D

3 comments:

Elyn said...

ni kuih pebret aku ni!!! ishh ko ni!!

lily lotus said...

fav ly jugak! eeeeeeee nak buat nak buat..tapi suruh mak :P

Zana S said...

elyn
hahaha! sama la ngan aku. buat tak reti. huhuhuhu!

lily
ceh! ngelat tauu.. mak buat sure best. meh nak resepi. :D