Wednesday, December 16, 2009

Kalau Dah Takde Kerja....


atas- banana chocolate muffin
kiri - vanilla muffin
kanan - chocolate cream cheese muffin

dalam tempoh dua minggu ini la kerja ku.

yg geramnya... amirul akan makan muffin nie bila lelepas masak. means, kuar oven wangi2 tu.. mkn la dia.

nama nak makan kalau lepas sehari terletak?? dia duk men2 kuis sahaja lor...

tapi... nama nak buat muffin depa berjaga tanpa pemerhati lain?? idok ler teman.... mau ada anak yg tetukar masuk oven karang. hehehe.. kan mak teh kan??? :p

3 comments:

Elyn said...

rajin ko!! hantar sini sikit la.... leh aku komen ekkekek

BUYEN said...

ermmmm...
meh gak anto kat aku..
kan jauh pun subang ke putrajaya...

Zana S said...

Elyn
ko tak mai umah masa mak aku balik. mkn gambo la gamaknyer.. :p

Buyen
hahaha! boleh. tapi tah bile la aku nak jumpa ko ek??? insya Allah... satu hari nnt. :)