Monday, December 28, 2009

Ready To School??


dah botak dia berdua.. hikss..

tak kuasa aku nak suh pak dia potong ckit oter sana sini. zrasss jek!

tak larat tgk dia dua beradik berpeluh cam nak rak. padehal main dlm rumah je.

amirul: mmg spesis budak baya dia tgk tv cam nak masuk dlm tv ek?? geram betul. mcm satu jam dia tgk tv, lebih 10x kita duk bising jgn tgk dedepan. masuk ke dok?? ada la kurang 5 minit. kendian dia buat lagik. hehe...

aris: baik la tu... kalau kosong je bakul, dia la org ketama masuk dlm bakul tuh. wpun rasanya bakul tu dah makin kecik.. ya dik?? :p

wah!! rambut dah potong. leh gi skoll jumpa kawan la bulan depan ek??

jawapan dua beradik : no, no,no, nop! (dgn muncung dan kepala tergeleng2. haish!)

3 comments:

Elyn said...

haah aku tgk mirul ske tul duk depan tv ek. wafiq je blom camtu. aku rase sume bebudak camtu kot jana!!

arin said...

hari tuh tanya anak dara sulung,

mak hanum : hanum, nanti gi skul ek?

hanum: taknakkkk..nanti okok ( sambil tunjuk bontot + pampers dia )

moral of the story : mak hanum ceat2 le ajar anak potty..kehkehkeh..

Zana S said...

elyn
iye kot. tak lama lagi wafiq follow... :D

arin
ngahahahaha! sila2. tapi kan, kekadang kat skol dia malu sure dia nak belaja tak pakai diapers.

zana tak mampu nak buat kat rumah buat masa nie. asik la dia ngamuk nak pakai alas dia tuh. :d