Wednesday, December 2, 2009

Selagi Ada Dia

ceh..tajuk....jiwang disitu kan??

amik dari gobok mak selayang

tak pasti siapa yg beli. kemungkinan besar che mah beli. :D

dah lama tak baca novel, rasa semangat nak baca dan habiskan.

dlm tempoh 2 hari gak la habiskan baca.

terasa kembali kepada aku yang asal rasanya....

sinopsis?? ada blogger yg rajin beri sinopsis n sgt setuju dgn pendapatnya... nak baca?? kemari..

8 comments:

arin said...

arin pon dah lama tak melayan novel.dulu b4 tido jadi habit kena baca apa2 benda.

Zana S said...

arin
sekarang??tgk tv dulu ek?? hehehe.. zana dah keboringan tv tah apa2 citer skang nie. tu yg tetiba nak baca novel pula. :)

BUYEN said...

Huhuhu zana..engko pun rajin layanz novel erk...haaa if ko nak boro aku manyak seiii.Tapi akak ipar aku nye.
Bergobok-gobok dia ada.heran aku..camne dia baca.

MAKCIK REHAN said...

lama sgt dah aku tak layan novel2 nih. nk baca sotkaba pon kengkadang tak dann

MAKCIK REHAN said...

lama sgt dah aku tak layan novel2 nih. nk baca sotkaba pon kengkadang tak dann

Zana S said...

buyen
kalau dah minat, curi2 masa gak. aku lepas kena sound dulu tros tak baca. la nie dah duk umah, takleh bukak pc, baru la terhegeh2 nak cari buku. :D meh nak pinjam.. tapi boleh ke??

MR
aku dulu pun cenggitu gak. lelagi dedua kecik. skang nie sbb duk umah selalu tu yg berkesempatan. tak sempat pun aku sempatkan. ngehehehe..
sokabar?? tu pun aku baca lompat2.tak tenang nak baca. anak aku pandai je carik gambo lori dlm tuh. huuuuuu

Elyn said...

aritu raya.... kat umah mak ko aku dh nk pinjam buku. tp pikir2 magazine aku beli pun tak terbaca... apakan lai novel. terus aku cancel.

tp tgk ko membaca macam nak pinjam plak. dulu kite ske tukar2 novelkan??

Anonymous said...

elyn
tukar kah?? bukan ko pinjam dari aku je selalu ek?? tet! ekekeke...

Zana(pinjam id dilah sat)