Thursday, December 17, 2009

Relax Nampak!



Awal bulan lalu kami dah tukar susun atur sofa kat rumah. alasan.. kalau maintain cenggini, sah2 la tak sampai setahun kusyen tu lunyai dek kerja dua beradik nie.

so far, since tukar aritu, takde lagi keja melanyak diorg berdua.

aksi2 di atas selalunya di lakukan oleh si adik. berbanding si abang yg lebih takut dari si adik, tidak akan berbuat demikian melain si adik mulakan dulu.
(hakikatnya, dia la taiko sbb kalau tak abg buat, masakan si adik buat lagi kan?? :p)

tapi situasi dia atas agak melampau la pulak...

dek kerana tak menahan mata dan percikan2 susu kat kusyen tu, apa lagi??? KERJA!!!


ha... ni si kenit yg tak sesudah minum vitagen. dari ditebukkan satu lubang utk straw, udah jadi sebesar mulut botol tu dah dia duk godek2 dgn straw.

mmg hangin aku sbb bukan baju je basah. tu alas comfoter nipis tu pun sama. sib bek la leh masuk mesin. kalau kena basuh tangan, alamat duduk kat simen le kamu berdua. teheheh!

4 comments:

Elyn said...

hehe apasal ko tak alas plastik je jana oiii

Bayu Permai Cute Cakes said...

keh3.. aku dpt bygkan kekusutan ko tu.. carik kije la wei..

Anoy said...

amboiii...amboi...amboiiii...kemas balikkkkkkkkkkkk. wah aku ke mak korang...no..no

Zana S said...

elyn
kalau buh plastik ada yg tergoleh plak kang. :p

BPCC
mintak bibik ko jagakan anak aku. no hal weh! ngeeeeee!

anoy
diorg kata makteh giler..hahahaa!