Wednesday, December 23, 2009

Cuti

Alhamdulillah...

banyak pulak cuti ujung2 minggu dlm bulan ni.. kan???

setiap jumaat cuti tu... menarik2.. bebudak pun seronok sbb abah depa ada (wpun ala2 takut je aku tgkkan si amirul tuh. mcm ada monster dlm rumah. miahahaha!).

tapi... tak ke mane pun. lagipun org cam diriku ini cuti ke tak cuti ke sama je kekdahnya..

tapi.. bila cuti, mula la duk pk nak buat apa utk bekpes.

aduyai...

starting 2nd week on december, abah dah cuti ari jumaat.

kebiasaannya ahad je time aku ngelat nak buat bekpes sbb ke pasar. means, mkn la mknn made in pasar. kira selamat dah tuh.

tapi... mcm dah ilang akal nak masak pe bila hari2 mendatang nie.

lempeng+sambal . sudah
nasi goreng. sudah
mee goreng. sudah
meehun goreng. sudah
cengkodok ikan bilis atau udang atau manis. sudah
adeh...
nasi lemak?? nak buat tapi ala2 mkn dinner lagi syiok. :p (not good.. not good :p)

oh iya... disebabkan dah terbiasa kat rumah inlaw bekpes ada atleast satu berat satu ala2 sampingan (mcm mee hun goreng+cucur manis) , secara tidak langsung, aku pun kena pk gitu n setakat hari nie, tak penah kurang dua subjek utk dimkn di pagi hari (wpun kekadang terlewat mkn lebih kol 9am.. huhuhu).

siapa la sanggup jdi bibik aku ek?? sure resign awal. ehehehe!

apa mau bikin ari jumaat nie?? sila beri pendapat :D
(cepat, dan sedap utk disediakan :D)

mekasih!

erm... nak buat karipap la khamis nie. tah jadi ke tidak... ngehehehe...

4 comments:

arin said...

kueytiaw grg tade lg dlm list tu..

en_me said...

buat lempeng jerrr .. ehehe, salamm akak tewww

Elyn Sani said...

ko tebar roti canai la ekekeek

psst kalo ko buat nasi lemak roger2 la. aku dengan tak malu sampai la nnt hiks

Zana S said...

arin
dah buat utk dinner ari rabu tu jugak. ngehehehe..abah dia request mlm. takmo pagi. selamat... :p

en_me
ya udah... sedap dah.. macih. :d

elyn
tak reti la nak tebar roti. beli aku tau. ngahha!
esok buat nasi lemak. tapi dinner. mau ka?? msg aku nnt ek. :d