Saturday, August 14, 2010

Ke Sogo???

Semalam pi renew insurans kereta abah + renew road tax di kl.
tetengah bandaraya kuala lumpur lah katakan...
mmg mencari peluang bershopping sendirian la tu. hehehe...
dari satu jln musyi abdullah saya ke maju junction.
tapi satu tempat yg paling dekat di hati masa nie. kat mana tau..
SOGO.
mmg rindu nak membeli belah di sini. sesejak duk puchong, ni la 1st time saya gi jln TAR.
eh? iye ke?? tak.. tak... 1st time this year adalah. hahaha!
tapi Sogo kalau ngan abah mmg tak akan dpt masuk la kan...
Gi sensorang baru leh merambu tak ingat dunia.
anak? saya tinggal kat subang sat. (sat ke?? sampai mil nak amik cucu kat cyberjaya kol 2++pm pun terpaksa hangkut sikenit berdua tuh... ampun..).
tapi saya sampai umah kol 2.30 pm tau... beberapa menit sebelum mil hantar si kenit berdua. hikss..
apa saya beli?? khas tuk diri sendiri hy beli selipar raya (selipar pun... pk 10x gak nak beli... huhuhuhu...) dan blouse.
mmg seksa nak cari 2 brg nie untuk diri sendiri. bukan tak berjalan. tapi mmg byk tak menepati citarasa. abah pun tak kuasa nak melayan. hahaha!
tapi lagi satu kat Sogo yg saya suka cari apa tau, bedsheet! murah dan berkualiti. tapi kena tunggu sale lah kan. kalau tak sale, rabak poket.
sib bek tak ramai sgt pagi jumaat semalam. tapi saat meninggalkan sogo @ kl, dah makin ramai org. jalan ke arah pusat bandar pun dah sesak.
oh iya, dapat la cari serundung daging. RM12=200gm. piawai rasanya harga tuh. rasa? ok kot. lagipun saya dah lama tak mkn serunding daging (last mkn pun raya sudah),kira sedap la tuh. kalau amirul mkn mudah membuang, sah2 la pedas dan dah agak lama dibuat. tunggu je la amirul mkn hari ni ya.. :D
kengkawan dah shopping untuk raya??

4 comments:

cmba said...

setuju..kat SOGO bedsheetnye mmg byk pilihan n mmg patut beli mase SALE..heheheheh

Zana S said...

cmba
kak jana rindu nak beli mende tu je kat sogo. nak beli pinggan mangkuk tak mampu... huhuuuuuuu..

Anoy said...

SOGO = SESAK

Elyn said...

aku teringin gak nk jejak sogo tu tapi hmmmmm tggu bulan jatuh keriba je la kot. faiz tak suke pi sana!!