Wednesday, August 25, 2010

Nak belajar ke??

siyes bila dtg raya hati nie nak sangat blajar jahit baju.

muahahaha!

ko gelak la ek kak lat... aku tau tuh..

ikutkan mak sendiri terror jahit baju kurung bagai. dtg ke anak mmg haram... sorg pun tak ngikut.

dedolu lepas abis blajar adalah saya belajar jahit baju. sekejap je. dpt satu baju kurung. itupun rasanya mak yg tolong jahitkan abis. sebab saya sungguh dah surrender.

la nie... dgn kain yg bertimbun tak dihantar ke kedai, mak plak sokmo jahit baju adik badik lain, sah2 que panjang, nak je blajar menjahit.

tapi... sebelum tu.. kena la ada mesin jahit kan?? agak2 en sharin nak ke belikan??? miahahah!

mari berangan lagi... freeeeee ooo!

3 comments:

Elyn said...

hehe aku pun ade gak angan2 nk belajar jahit. tp sure kene gelak dek cik sidah. mana tak nyer baju thn ni tak dan nk pi tempah huwaaa

Anoy said...

weh...baju kite berkurun dulu pun tak siap2 lagik. asik ade yg potong Q je. kang aku potongkan kain korang mau? huahahahah.

kak elin..cek endon pandai gak jahit baju. takmo tempah ke

Zana S said...

elyn
blajar jek. tak rugi. org gelak kan, nnt depa mkn ati. ngeheheh..

anoy
dah... baju ko tak pernah nye takde. sokmo. sepanjang tahun. jgn usik kain aku udah...