Thursday, August 12, 2010

Selamat Berpuasa

Baru hari nie dapat online. itupun lepas habis berkemas bagai. membasuh jgn cakap la...
bukan baju balik holiday je, segala yg tertangguh dek demam minggu lepas, semua saya sapu sesah bersihkan sesejak semalam.
rumah pun dah kembali normal. tak berhabuk. eceewah.
puasa?? setakat hari ni ok je. wpun cuti mcm tak cuti je posa. ngehehe!
menu kah?? mcm biasa je. nasi mmg takdela atas meja kala buka.
semalam try buat samosa. ala2 samosa suka hati. hahaha! asal jadi. rasa?? ok je.
resepi pun suka hati. follow resepi inti sikit2 je. kena fleksibel dgn bahan rumah la jugak kan...
selain tu... ada la buat bubur kacang sikit ngan goreng spagetti.
ya udah.
sahur? as usual, abah akan makan roti bakar dan saya pulak makan la apa yang ada. mmg standard la nih.
nak ajar mirul aris makan nasi buka. so, ada la geng mkn nasi. tapi... ala2 impian takkan menjadi kenyataan la kan.. huhuhu..
abah nya buka, depa lagi bz. fenin...
hari ni nak masak apo? samosa ada lagi dlm peti es. maknanya goreng abiskan ngan panaskan bubur kacang. tambah satu kueh je. tapi lom decide.
nak mkn nasi lah.. rasa macam dah lama tak makan nasi berlauk. huhuhu...masak pindang ikan sela kuning eh!.. mabeles!
citer holiday?? tak dapat nak upload lagi. ni pun kiri kanan dia nyibuk. bz beno... hukhuk...

2 comments:

Elyn said...

selamat berpuasa!!! wei bile nk ajak aku buka kat umah ko?? hehehe

Zana S said...

selamat berposa juge..
kena ke?? hahaha! aku tak makan nasik. mau kebuluq ko buka umah aku.. tehehe..