Friday, February 13, 2009

15 Tahun Berlalu...

A few days back tertengok buletin utama. kan sekarang they all ada buat imbasan berita2 yg 'hangat' satu masa dahulu, yg biasanya masih di ingati..

they all buka semula kejadian highland towers.

1st victim yg berjaya diorg selamatkan

seorang budak perempuan tak silap aku, dia ckp berumur 5-6 tahun atau 8 tahun.

ntah la.. aritu ingat sgt. hari nie leh lupa bila nak nulis.

Agaknya apa la yang terjadi pada budak tu sekarang??

Moga dia dilindungi oleh Nya sentiasa...

Yang tiada... moga amanla dikau disana... amin....

2 comments:

sumijelly said...

yer la.......
sumi pun tertanya2 gak.......
apa citer budak tu yek?
dah besau dh dia.,
sbb dh hampir 10 tahun berlalu.......
kalu dia dalam 5 thn + 10 thn = 15 thn budak tu......
dia kart mana?? wat per? sapa jaga?
eh..........banyak lak soklan kan??kan??
hehehehehe..........

Zana S said...

meh masuk rancangan jejak kasih meh! ekekeke

itulah... tapi... dia sorg je ke selamat dlm keluarga dia?? huhu...
soklan gak tuh. :p